[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah kerana telah mengizinkan aku hidup di muka bumi ini & juga telah mengizinkan aku mencuba sesuatu yg baru dlm hidupku..
Assalamualaikum & selamat sejahtera~
Tiba2 hati aku terbuka utk tulis blog ni.. bkn sbg diari aku, tp utk muhasabah diri aku & org lain..
Sblm tu, izinkan daku perkenalkan diri..

Nama: Aslah
Beday: 070593
Asal: Kelantan Darul Naim
Hobi: berubah2 spanjang tahun
Cita2: Pakar Pemakanan (setakat ni)
Harapan : Dpt jadi salah seorang Ahli Jannah

Kalo ade sesiapa yg sudi mengenali aku, silakan dengan segala hormatnya..
Aku hanya manusia biasa yg ingin blajar drpd kesilapan yg stiap hari pasti ada..

Aku berharap agar blog ini dibagi POWER yang berkat~

Amiin~

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini