[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Ngiah3~
Pagi nih merupakan satu permulaan yg BAIK SEKALI!~ (mybe sbb Mami xde kot?? haha)
Takdelah.. 'SEDIH' dah r Mami xde.. dia g balik kg.. mule2 aku igt Adek pon balik kg. gak coz dia kate xleh on9 stat malam tadi..
RUPA-RUPANYA dia nk wt homework katanya.. Aku tanak r sorang2 je on9.. sedih la plak keseorangan..

Dengan ini, termeterailah Perjanjian P.L.K.N a.k.a Perjanjian Projek Latihan Kawal Nafsu..

Korang jgn salah paham lak.. Nafsu yg kitorang mksdkn kat sini ialah NAFSU ONLINE~
Mana tak nye, 23 jam on9 je kejenye.. (at least sejam x kn..)

Antara kandungan Perjanjian P.L.K.N:-
On9 maximum 3 JAM SAHAJA iaitu pada pukul 7-8 pagi & 3-5 petang
Tido pukul 11 malam
Sape2 yg on9 lebih masa akan dikenakan denda
>> utk Fatin: Kena belanja Aslah makan ROKA 3 bijik selama sehari sahaja
>> utk Aslah: Kena belanja Fatin makan roti krim sebijik selama sehari sahaja

[KANTOI DUA2 SUKA MAKAN]

Sebenarnya, kalo ikotkn jadual penoh, stiap aktiviti hanya boleh dilakukan pd certain2 waktu je.. Jadual tu lagi kompleks drpd pernyataan yg aku bagi.. ( kalo sapa berminat sila betau) Aku hanya masukkan isi2 penting je.. xnk r betau jadual kitorang.. MALU SEYHH~~

Pape pon, aku rse perjanjian nih BERGUNA buat aku.. THUMBS UP!!
_________________________________________________

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini