[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Hoho! Cuti kali nih agak bes r.. x tensen.. tp yang peritnya, SEKSA sungguh menahan rindu kat kawan2... hakhak

KEMBALI KEPADA TAJUK UTAMA !! :~

Mmg bosan dok umah tanpa homework! Jadual perancangn cuti dh tergadai dh.. kan dh xde semangat nk study.. Kalo ade homework dia cam ade rse TERKONGKONG sket, so kite akan wat gak walopon terpakse.. Masa xde homework mmg xde mnde nk wat.. mengade tol la.. masa org byk idea nk wt tyme cuti, tyme tu la ckgu dok bagi satu gunung everest homework..

TAPI,
naseb baik r ade menatang yg sudi meluangkan masa ngn aku..

PROUDLY PRESENT....




Ha.. inila iPod PINK yg family aku dpt hasil drpd cabutan bertuah mse g family day ari tuh.. atau lebih dikenali sbg iPod nano oleh adekku saadah..Puas ati gak r bile dgr lagu kat sini coz kite leh select lagu mne yg kite mau.. haha~
Pe lagi, layan indon r aku~

WALAUPUN BEGITU,
Pengubat segala ketenangan tetap satu, iaitu ZIKRULLAH (tanak la bg lagho sgt kn..)

K r, nk layan CiPod (nme yg aku bg) dulu..

p/s : Akhirnya aku dh tau IKRAM stand 4 what.. Institut Kerja Raya Malaysia rupenye.. thnx mak! Tp mak aku kate skang dh jdik KLIUC.. ah! lantak r.. maleh aku nk pk~

izzat kata : "RINDU hanya boleh terubat bila kita jumpa orang tu, dgr suara dia & dpt tau keadaan sebenar org tu.."

2 KOMENTAR:

wahh ! kata2 ana dianggap berharga walaupun ana ckp secara spontan . huu ~ terharunya . :)
layan la lagu inggeris , xpun lagu jepun or korea . best gak . kalau bak kata Jue , lagu hindustan lg best . huhu . :)

btw, ipod tu cam ana nye . warna pink . sama lah . ! :D

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini