[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Hingga tak terasa kuberada di bulan Ramadhan semula...

Betul tu.. pejam celik pejam celik, dah Ramadhan balik... Dalam bulan ni, yang paling aku suka ialah syaitan2 dan jin2 dirantai.. Tapi, kita still ada NAFSU yg perlu dilawan dlm bulan yg mulia nih.. Oleh itu, sama2lah kita berperang melawan nafsu!

Cuti ari tuh buku rehat je kat dalam beg, itu yg bes tuh!
Bile exam, jawab pekse pon masyukkk je tidoo..
Bile dpt result, xpayah dongak tinggi2 masa nk tgk board result exam tuh..
Ape nak buat, nasi dh jadik bubur (bubur pon sedap pe..)

Berikut merupakan keputusan markah July test saya :-

Biology - 53
Additional Mathematics - 43
Chemistry - 48
Physics - 27
Bahasa Melayu - 82
English - 51
Mathematics - 100
Pendidikan Syariah Islamiah - 64 (kot) >>gara2 tak hantar nota!
Sejarah - 70
Bahasa Arab Tinggi - 58
Pendidikan Al-Quran dan As-Sunnah - 64

Kali ni aku agak kesal la sbb +Maths aku x syok r markahnye.. tu la.. main2 lagi..spe suh.. Kali ni aku dapat nombo 67, drop 40 anak tangga brbnding ngn exam tgh tahun! hoho~

Dah la spek ilang, jam ilang, sume nk ilang.. Seb bek r ade tortoise abon aku ni ha..
Tolong la doakan aku jumpe barang2 aku yg tersayang!

* selamat berpuasa kepada semua muslim dan muslimah *

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini