[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..


Yeehaa!! Besnye game baru yg dipromote oleh Fatin.. Jom r join~ Nama game nih Farmville... Boleh blajar berkebun..sonok~
Tapi yg xbesnye, aku baru je tubuhkan kebun nih, so xnmpk mcm kebun r~ Ade la gak rupe padang SMAPk.. Skang nih tgh pokai! Tunggu pokok membesar..

Ni la gamba ladang aku yg dhaif~

Kalo fatinnye kebun lak, kemas btol.. Comel gile dia susun lembu ngn kambing.. hehe~

Sape2 yg nk try men, join r kat facebook! Jangan lupe add aku yo!

*Sebenarnye tengah risau nanti balik asrama xdek org nk jaga kebun~ huhu*

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini