[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Sedehnye.. gamba aku g langkawi ari tuh ilang lepas pc ni diformat balik oleh ayah aku..
:(
:(
:(
:(
:(
:(
:(
sedehnye sedehnye sedehnye sedehnye sedehnye sedehnye
SEDEH SUNGGUH!!
SEDEH YG TERAMAT SANGAT!!

jam ilang, spek ilang, gamba ilang..

senasib ngn fatin r nih gmba ilang... huhu~ saba ye tin... kite geng..

tpi yg bestnye, moviemaker kat kom aku dh ok dh.. hehe~ (ade projek baru! yeehaa~~)
alhamdulillah dalam kesedihan tuh, masih ade kegembiraan~

oh ye!
nk kongsi satu tazkirah yg aku bru je dgr lps rakaat ke-4 terawih semalam..
"Salah satu ganjaran org yg puasa pd bulan Ramadhan ialah daging yg haram yg tumbuh dlm dirinya akan dicairkan.." >>> Maksudnye, kalo slame nih kite ade termakan mnde2 yg haram, insyaAllah darah daging yg haram tuh akan dicairkn dan dikeluarkan melalui berbagai-bagai cara oleh Allah subhanahuwata'ala.. TAPI dengan satu syarat! Puasa kite tuh mstilah penuh keikhlasan dan ketakwaan kepada Allah~

*nak gamba~~*

1 KOMENTAR:

wawawawa~ gmba hilang ke? ish..cyannye..

hahahaha..doa2 jela dye akn dgn tetibe nye muncul semula..

i'll help tht pray.

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini