[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

HEPI FRENSHIP DAY TO ALL MY FRENS!!

Cuti kali nih aku banyak tgk utube..

Banyak video Islam ditindas.. Kat utube tuh mmg byk r Israel kutuk Islam.. masih nk pertahankan diorang sndiri.. pdhal kebenaran Islam nih dh mmg terserlah dah.. semoga mereka yg tak tahu tu diberi hidayah oleh Allah.. Rajin2kanlah diri utk ambil berat ttg saudara kita sendiri ye..(bkn paksaan )

OH YE!
Tajuk asal: SAPE NK TERASE??
hehe~
YA!
KAMU!
Dah serik dengan kebahagiaan??
Dah lme tak terase ye??
Skang baru nk mengidam??

NOW
Saya dgn bangganye memperkenalkan
Satu blog yg membincangkan ttg isu Melayu zaman skang.. dan kebanyakannye menceritakan ttg Melayu yg beragama ISLAM...
Yg uniknya pada blog ini,
anda yg melakukan dosa atau tidak,
turut akan merasa pedasnye kerana ianya membabitkan agama anda dan atas faktor yg lain iaitu......... (rasalah sendiri)
Kenapa saya kata anda akan terase??

Saya taknak bercakap byk,
ANDA ALAMILAH SENDIRI..
Sila ke blog yg agak femes ini iaitu >>> http://www.falsafahpokdeng.blogspot.com/

Kalo ade sesape yg tak puas ati bce blog tuh, jgn pk negatif.. buang yg keruh, amik yg jernih.. Yang len2 sume urusan Allah.. kite yg serba kekurangan ni apa salahnye perbetulkan diri sndiri..

*p/s: Sesiapa yg mudah tersentuh, sila bekalkan kesabaran yg byk sblm bukak blog pokdeng tuh..huhu (hanya sekadar peringatan)*

1 KOMENTAR:

hebat!! hahaha.ak da lme tau.mmg mantap itu blog weyh~ sabar jela..

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini