[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Fuh~aku igtkn nk tulih blog smlm, tpi sbb penat sgt, xsempat aku nk tulih.. bknnye ape, smlm aku ikot ayah aku jual spaghetti kat MARDI.. huhu~ pagi smpai mlm aku brniaga.. mse dpt 1st customer, huhu! sronok glek ah! mse pagi aku brniaga kat pasar tani dkt ngn MARDI tu ha, ps2 kol 12 balik.. mse ptg aku brniaga kat tapak lain lak (lpe dh nme die ape), ps2 balik kol 11 mlm..

Ayah aku ade suh aku amik gmba, sbb nk masok kat blog die kot.. tpi gmba2 yg aku amik nih utk sesi pagi je.. tyme mlm lpe plak bwk kamera..

Ini le pekerja utama kami yg taat >> MY BIG BRO
Meja pendaftaran (ini promosi punye.. itu psl la meja kcik sgt..)
Abe tgh bekerja
Ini dikira regular customer kami laa (tgk la bape byk die beli utk anak2nye..)

Sedang berkemas (mau balik da!)

Bapak ku kate kami xkn brniaga tyme pagi minggu dpn & seterusnye coz sewa tempat kat situ mahal sgt (5 kali ganda brbnding wktu mlm).. tpi xpe la, xkesah coz aku pon ske tmpat brniaga yg mlm punye coz ade gerai jagung kat sblh! hehe~ (saadah bedal 7 cawan jagung tuh smlm)

Papepon, sesape yg nk merase masakan khas Chef CJ, silalah datang stiap hari Sabtu! Sedapp~~

*Rindu itu adalah anugerah dari Allah,
Insan yang berhati nurani punyai rasa rindu..

(Doakan aku dpt kamera & ext HD!)*


0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini