[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Waduh2! Gawat!
Majalah skolah lom siap agi!

1st Dec (kot) aku kne g skola.. kne bekerjasama dgn sidang redaksi skolah..
Mintak2 la Allah permudahkan urusan mereka..

Hmmm.. raye haji thn nih? Biase je.. tpi yg aku prasan la kn, aku jdik mkin pndiam bile blik kg.. xtau r npe.. Mybe stiap pagi raye, ade2 je mnde yg akan menyakitkn hati aku.. sbb tu la kot aku rse mcm buang mse je aku mengeluarkn suara.. huh~ Korang nk tau ape mnde yg saket hati sgt tuh? Huh! Tak payah le!~ Tpi mnde yg saket2 hati stiap kali raye nih dh jdik satu kebiasaan dh dlm idop aku (hanya Allah yg tahu ape yg jdik & ape yg aku rse) Apa dia mndenye? Mne leh tau..... Ah! Sian kat korang.. trpkse menjadi bingung bile bce post nih.. Tak kira! Spe suh korang bce...hahaha (rse cam 'agak' kejam)

Tapi kn... nseb bek la ade yg sudi menenangkn aku stiap hari.. (thnx to that person) & nseb bek la ade kanak2 yg cumel2 blaka kat kg nih... diorang ni la pengubat hati ku yg duka.. aku maleh r nk upload gmba diorang.. aku sebut je la nme2 diorang ekk..

aisar
mushrif
ammar
danish

afiq

aqil
hakim
najwa
aireen
& raaaaaaaaamai lagi yg comel (ade yg aku xtau nme, tpi wat slmbe je cuit pipi diorang..)

Kalo korang nk tgk gmba diorang, nnt2 la aku upload.. tak pon g r singgah facebook ak, ade je gmba diorang..

Ha! Alang2 tu, aku nk promote facebook aku nih!



Rajin2kn la add aku kpd sesape yg ade facebook.. Kalo ade yg men farmville, jgn segan2 nk jdik neighbour aku ekk.. & jgn lupe bg hadiah!








~carik psl jap~ huhu!

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini