[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Apabila bangun dari tidur, anda..
>>solat subuh (alhamdulillah),pastu trus bukak ym, basuh pinggan, ps2 siap2 nk g shopping ngn mak, balik umah, bukak kom balik, trus blogging

Perkara pertama yg dicari...
>>tandas r..nk amik wudhu'


Perkara yg tidak prnah membosankan anda...
>>nangis kat Dia
>>addmaths
>>komputer, internet
>>kamera
>>lagu indon
>>game
(kebanyakannya benda lagha.. astaghfirullah)


4 hari lepas, anda...
>>lupa ahhhh... yg pnting on9 msti ada r...

Perkara yg tidak berapa nak suka...
>>patah semangat
>>kena marah
>>rush (lgi2 kalo tyme berpeluh)
>>membaca
>>brg ilang

Tengah fikir pasal...

>>bila la nak abes 4 hari nih? (nak bukak farmville)
>>bm (walaupn malas nk buat)
>>asal la xjmpe agi pendrive nih
>>nak jadi apa nnt besa
>>nape cikgu bm thn dpn bkn cikgu amnah

2 perkara yg orang tak tahu ...
>>tak penah sehari aku xtakut dlm seumur hidup aku nih..
>>mimpi aku mlm tdi

sedih apabila...
>>rasa jauh drpd Dia
>>brg2 kesayangn aku ilang (nak pendrive!!)
>>bodek xjadi
>>kena marah lagi

ingin belajar...
>>photoshop
>>teknologi
>>bodek org

destinasi pilihan...
>>dunia: xske brjalan ah..dok umah agi bes
>>akhirat: syurga of coz

kalau boleh...
>>nak mati dlm iman
>>nak Allah ampunkan dosa
>>nak ulang balik masa dulu (itule manusia, slalu nyesal)
>>nak ext HD ngn kamera sndiri

warna baju skarang...
>>baju form wrne biru tuh.. aku xde baju daa skang

sikit gile soklan nih.. aku je yg jwb lebih2.. hehe~
kalo aku tag hanan, sah die malas nk jawab..jwb gak! hehe
aku tag blog phoenix0610 ah..
spe2 nk jwb, silakan le dgn sgala hormatnya

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini