[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

tah.
aku xtau.
aku rse sunyi.
sunyi sgt2..
sunyi drpd kasih sayang Dia..

sedih...
rse mcm makin jauh dri Dia...
tu laa..
banyak buat dosa..

aku btol2 rindu Dia..

tu la aku
suka menyesal
masa buat tanak pk
ckp je lebih, buatnye tanak.

trsentuh plak hati yg itam nih bile dgr lirik lagu in-team;
Semakin jauh ku dari-Mu
Semakin dekat pula Kau menghampiri daku
Oh, Tuhan Yang Maha Pengasih
Siapalah diriku di pandangan-Mu

Semakin cuba ku dekati
Semakin kuat pula Kau mendugai aku
Oh, Tuhan Yang Maha Sempurna
Kerdilnya diriku di hadapan-Mu

tajuk lagu ni: Damba Kasih

tepat betul lirik nih..
makin jauh aku dari Dia, makin dekat Dia dtg...
bila aku btol2 igt kat Dia, Dia bg dugaan yg mkin hebat..
aku harap aku xputus asa je dgn rahmat ngn dugaan yg Dia bgi..

skarang rse lain skit kalo aku ade mslh..
kalo dlu, aku dpt rse yg Dia dekaaat sgt2 ngn aku..
tpi skrg, aku rse sunyiiiii je hati nih..
rse mcm Dia marah kat aku je..

mmg btol lah kate ustaz farid ravi smlm,
kalo kita igt Allah mse kite susah, Allah akan igt kita tyme kite senang..
kalo kite igt Allah mse kite senang pulak, Allah akan igt kite tyme kite susah..

mybe ni lah pngajaran utk aku..
supaya jgn sesekali lupa Dia..

YA ALLAH!!
ampunkan aku................

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini