[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Semalam aku 'blogwalking'. Boleh tahan la juga seronoknya. Best! Especially bila baca blog budak2 U. Sambil2 tu, aku ada la belajar benda2 baru. Senang cerita, aku rasa mcm nak explore dunia blog ni dengan lebih jauh. hehe

Hasil drpd blogwalking tu, akhirnya aku buat keputusan untuk tuka layout blog aku. Sekali-sekala tukar selera apa salahnya. Mslhnya skarang tgh kesuntukan masa.So, ni akan datang punya cerita la. Nanti2 la aku fikir.

Kalau diikutkan plan aku dengan Fatin, kitorang ingat nak tahan diri drpd buka farmville selama 4hari. Malangnya, planning tu hanya bertahan selama 2hari shj. Takpelah, yang penting ada la jugak yang jadinya.

Farm aku kat facebook pun dh expand dah. Seronok~ Dah ramai sangat dah kerbau lembu ngan adik-beradik diorang kat farm aku tu.

Fatin pula dah cuba jinakkan diri dengan Photoshop. Ceh, mentang-mentang la dia ada yang portable punya kat laptop dia. Hu~ bila la turn aku pulak nak guna photoshop ni. Tapi, memang aku agak kagum r dengan hasil usaha dia menggodak2 photoshop.

Walaupun simple je hasilnya, tapi kira bagus r untuk seseorang yang baru menceburkan diri dalam dunia photoshop ni.
Hasil tersebut boleh dilihat di sini

Sampai sekarang aku masih berfikir tentang homework ni. Bila agaknya nak siap eh?

*Aku tengah penat ni sebenarnya*

3 KOMENTAR:

bangga ar fatin dah pandai photoshop . sobs sobs *terharu .

haha CONTROL C , CONTROL ? V ! haha

stakat ctrl C ngn ctrl V je.. cewahh (pdhal ana pn bru tau)
tp better r drpd paten, die bru tau ctrl A

hahaha..
bagus2.. sy ni reti edit gambar je dlm photoshop tuh.. sedih tak sedih..

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini