[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

apa nk jadi..
aku makin terok..

malas

malas

malas

dan malas

malas berfikir
malas nk idup
malas nk jadi baik
malas nk jadi jahat
malas nk layan org

tpi...
Allah nk aku blaja..
smlm bru aku kenal hati abg aku yg umurnye 20 thn tu..
smlm bru aku tau abg aku pk jugak psl mse dpan nih..
slame ni aku x pndg pn hati die yg slalu berfikir tuh..

aku malas nk cite ape yg kitorang borakkn smlm, (MALAS LAGI)
tpi aku plg ingat pesan die yg satu nih...

"Buat kerja yg sesuai ngn umur ko.. skrg mse ko blaja, ko blaja je laa. tpi ko kne r gak pk ape yg ko nk jdi lg 10 thn.. ckp pandai, buat tanak.. ape r.. ko igt satu je, Allah ni nk kite tgk, fikir, bru Dia bg dugaan tu kat kita.. kalo Dia xbuat cm2 pon, Dia akan bg trus dugaan tu kat kita, bru kite fikir.. dalam masa yg sme, org laen akan amik pengajaran drpd kita.."

kalo aku ckp cmni, aku rse cam x jelas kot.. tpi xpe, asalkan aku tau ape yg abg aku ckp.. & aku harap aku akan igt smpai bile2..

lepas je sesi 'borak2' tu, aku trus fikir..
fikir...
fikir...
dan fikir...

tpi hampeh
satu pn aku xtau ape yg aku pk

kpale aku brat ah..
otak aku tepu.. penuh dengan penyesalan.
aku tensen, tpi aku xleh lepaskn tensen tu..
nape dia tanak kluar??!!
ntah la..
aku pn xtau...........................................................

pleasseeeee.... i need someone...... pleaseee....

*don't hurt yourself by loving me.. just leave me alone if you don't want to feel like this or you will suffer*

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini