[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Ngantok.. penat.. sume ade..
Baru balik dari Ulu Bendul la.. sronok.. mndi kat air terjun.. dh lme gile x gi menyelam owh..
Tanak ckp byk, sbb yg pnting bleh rse kesejukan air yg trlmpau tuh.. (dh la bru lps tgk citer Titanic smlm)
Mula2 mse smpai tu, ttbe hujan turun.. berkat kesabaran kitorang sume menunggu, akhirnye hujan berenti gak... skjp je ujan turun..alhamdulillah.. (kalo ikutkn hati ayahku, dh lme die nk balik)

Tgk pintu gerbang pn bleh thn r.. cume ade r gak prasaan takot nk masok tuh.. tpi serious, tmpt ni dh mcm tmpt pmbuangan sampah.. merata-rata ada plastik, pampers, cawan, gelas, pinggan, mangkuk, ayun dan segala maknenek korang leh jmpe kat sini.. seb bek la air die jernih la jugak.. msih layak dipanggil air..

Aku ngn abgku, sampai2 je trus kitorang mkn.. xtahan dgn godaan nasik beriani spesel drpd bapak & makku.. bknnye ape, sian perut slim kitorang nih dok bergendang je dlm kete.. kalah percussion smap.. jgn biarkan perut anda menderita! igt tuh..


Budak2 pompuan nih trus terjun dlm 'kolam' ni sebaik sje kami menjejakkn kaki ke sini..

adekku posing gaya 'model' (bajet je)

ayah join the club.. adah dh stat sjuk dh tu..

ni mcm cover movie harry potter je.. cume spek diorang lain ah..


pabila akak membuli adek.. (dua2 tu bkn aku, hanya baju aku je)

adah blagak aksi danial beego (budak ni mmg ske bajet ar).. akakku plak masih sibuk membuli adek sorang lgi tuh..


pegi la naik nun adah.. xyah nk blagak mcm hero daa.. thn sjuk r tuh kununnye..


CANONBALL is coming! (nmpknye mmg trbukti beliau dpt energy yg cukup drpd nasik beriani)


sejuk smpai terapung atas air.. org dh kate suh naik,, degil btul la minah kecik nih


[no komen]

kak ngn dilah brgmbr.. (dh nk balik dh)


dilah cover macho (bru lps trgelincir sbb pijak batu licin) -wat malu plkn je


Ya Allah! Family spe r nih.. (anak bapak sme je..hehe) [kak & abe bajet muke ikan keli cute]


ttbe dak kcik ni merajuk plak..


beli aiskrim dulu sblm salin baju..

adah bersama payung pati ikan beliau..


brgmbr di taman rempah ratus (unik ah nmenye) -bru lps salin baju

stakat tu je la gmba yg aku bleh tunjuk.. gamba aku? ohho, aku ni photographer family aku (cewahh), so gmba sndiri xde la.. sori la ye.. aku tau mmg korang mengidam nk tgk gmba aku, tpi inilah hakikatnye.. mse nk balik tuh, byk la plak mslhnye.. ade org g parking kat blkg kete kitorang ah, sekat jln kitorang nk balik plak.. huh~ saba je laa.. mse balik tu mmg jam r kat seremban.. pastu, kitorang g hantar kakakku balik ke KMNS.. akhirnye, kitorang smpai gak kat umah pada pukul 10 lebih..

*umah aku tgh sunyi=kakak ngn abg dh balik matriks ngn kolej*

1 KOMENTAR:

haha . rindu nye nk g ulu bendul . cewahh , akhirnya aslah sampai gak ke negeri sembilan . bangga ! haha . g ar jalan depan sikit . sampai kg ana . :D

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini