[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Huh~ gara2 aku dan adikku Fadhilah yg bakal menduduki peperiksaan besar tahun depan, bapaku Che Jaafar telah bersepakat dengan makku untuk mengetatkan peraturan penggunaan komputer. Kata beliau, sesiapa yang ingin menggunakan komputer, mereka perlulah meminta izin daripada makku, kemudian password akan diberi. (Daripada pemerhatian aku, gaya beliau semasa berkata-kata amat serius) Nampaknya, aku pun haruslah SERIUS semasa study.

Nasib baik la aku terperap kat asrama. So, takyah la aku dok tahan diri drpd godaan komputer yg sememangnya menetap kat bilik aku!

Adui.. tangan aku dah start dah lenguh2. Mak jari kanan aku pun melecet. Pinggang aku start pusing2. Bahu pun dah tak betul sangat dah. Ni semua gara2 golf. Tomorrow is the day! Rasa cuak tiba2 menyelubungi jiwaku. Ah! Persetan semua itu. Yang penting, aku rindu nak naik buggy~ yeehaa!

*ari ni ari last kat umah. esok gi PD. lusa pulang ke asrama! SPM2*

1 KOMENTAR:

aslah..gi ar melawat blog ana..liyanaaziz.blogspot.com..heheh

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini