[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Aku tengah balas dendam+lepas geram!
Sebab tu aku publish post byk2!
Sbb abg aku ada kat umah!
He is the conquerer of this computer!!!!!!

ARGHHHHH!!!!
aku dah gila

aku tak tahan dah
penat mengharap

emosi aku tak stabil
aku dah start risau
otak aku serabut
kepala aku pening lagi
berdenyut-denyut
tak tentu hala
merepek
meraban



aku tension




lgi sehari >> bermula kembali dunia rushing. just wait for it



*i need someone to hug me........




who is this unlucky person?*

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini