[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Takkan lagi aku menunggu
Kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
Puas kumengharapkan dirimu
Seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
Kau tempuhi penuh bahagia
Diriku mahu kau tahu
Pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
Seperti yang aku kenali dulu
Setiaku menantikan dirimu
Seperti setianya terhadap diriku

Tapi kumelepaskanmu
Melangkah namun tak berdaya
Terus kuterus menunggu
Cinta yang takkan pernah ada



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


*Lagu ni slow gila. Kalau dengar time sedih gila + rindu gila2 kat sumone = confirm nangis. Jangan pelik. Aku memang mudah touching kalo bab2 lagu ni.*


0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini