[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

aku tgh bosan.
dah tiga hari aku camni.
orang yang baca blog aku pun mesti dah bosan.
asyik2 sedih je mamat ni.

anan tengah busy ngan open house.
sampaikan aku call dia pun dapat voice mail je.
busy betul la suri rumah sorang tu.

hmmmm

dengan penuh kebosanan & tak berdaya,
aku sign in YM
yahhh!
izzatzaid ada.
tegur la dia kejap.
kebetulan dia tengah sedih lak pasal rumah hari tu.
dengar la luahan hati dia.
lama la jugak kitorang borak.
padahal sekarang tengah turn abang aku guna kom.
hehe

tapi aku rasa agak puas+lega
sebab dapat bercerita ngan someone.
izzat tengah sedih sebab hampir kehilangan kasih sayang kawan baik dia.
aku sedih gak, tapi adakah sebabnya sama dengan izzat zaid?
aku harap tak......



.....................................................................................................

2 KOMENTAR:

insya-Allah sebabnye xsme ngan izzat...
hissh, die nie..

xkisah pun lah anin .. relax je sudah .. haha .

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini