[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Selamat tinggal kuucapkan kepadamu..
Walaupun kita sudah saling menyayangi,
walaupun hati kita sudah saling berpaut,
walaupun kau sentiasa menemani ku ke mana-mana sahaja kupergi,
walaupun aku memang mencintai kamu,

aku terpaksa terima hakikat bahawa
hayat kamu hanyalah selama 7 bulan sahaja..

aku terpaksa terima hakikat bahawa

bateri kamu akan habis jua..

kerana kamu hanyalah jam Spiderman yang berharga RM 13, dibeli di Mydin.
Walaubagaimanapun, kau tetap di hatiku!

#older post tentang kisah jam ini: Kebahagiaan Dikongsi Bersama

____________________________________________

Aku rasa pelik sebenarnya >> sejak bila lak kat Kelantan ada Jom Heboh nih?
Persoalan dijawab di sini.

* aku dah start batuk2 dah. mak tak bagi minum air sejuk :( *

1 KOMENTAR:

ganti la bateri.

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini