[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Setelah kian lama aku meninggalkan komputer kesayangan aku, akhirnya dapat gak aku blogging untuk cuti kali nih.


Banyak memori baru yang terpateri kat hati aku, cuma tak disimpan dalam bentuk catatan je. Mana la tau satu hari nanti aku hilang ingatan ke.

Yang penting, yang paling-paling aku ingat,
>>>>> TAEKWONDO
>>>>>>>> Balik rumah ANAN!

Senorok gila. First time aku dapat sijil taekwondo yg lawa gila, rasa cam nak laminate je (tapi tak mampu).

Balik rumah Anan? Hanya kami yang dapat rasa bestnya. ngah3. Jangan jeles ek.

*kepala aku dah start pening. ahh. tak jadi nak bebel lama2. sori kawan, cau dulu! ARGHHHH*

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini