[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Setakat nih, target aku 1 A+, 1 A, 4 A-, dan yang laen B, kecuali PSI ngan Sejarah iaitu C. haha. [sian ustazah zakiah ngan cikgu mus]


addmaths? aku target A- je paling tinggi pun. Serious aku tak yakin masa jawab semua paper, kecuali Chemistry. Acehh. Rasa cam poyo lak. Nak kata yakin takde ah yakin pun, cuma exam kali ni first time aku rasa bahawasanya aku betul-betul jawab exam. Rasa seronok la plak Kimia nih. Main charge2 negatif positif plak, rasa cam ada kuasa masa belajar tuh.

Aku takut ah nak pergi Olympiad Maths 26 Jun nanti. Serious aku cuak. Masa aku bukak web Persama tuh, bila aku tengok je contoh2 soalan dia, takut gila rasanya. Fenin kefala otak dibuatnya. Macam takde harapan je nak berjaya. Bila tengok nama pemenang2 yang tahun2 lepas, 99% orang Cina. Memang diorang hebat ah bab2 kira2 nih.

Sejak paper Addmaths hari tu, kepala aku rasa cepat gila nak pening. Buat kerja sikit dah pening dah. Apa nak jadi ngan aku nih? Dah makin tua sangat ke? Dah le selera makan kurang balik.
Nak kata ada penyakit rindu, ada tu memang ah ada. Tapi dulu ok je. Dah melampau sangat kot rindu orang. Haha. Camne ah nak jadik guardian ni enn.

Tapi pape pun, aku bersyukur sebab sekarang nih aku tengah excited gila nak study esp. Chemistry!
Dan aku rasa seronok sebab dapat habiskan cuti nih dengan FOLIO ADDMATHS! [ahak]

Nak jawapan? Nah~

*Aku dah dapat gamba taekwondo! yay! haha*

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini