[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Dah lama aku tak tulis post. Kali ni aku betul-betul takleh tahan. Segalanya yg terkumpul di hati belum terluah.

Aku nak bercakap pasal cikgu. Aku fokuskan lagi untuk pelajar SMAPK, esp. putra yang tak sedar diri. Semuanya start bila aku facebook-walking, aku terbaca komen diorang pasal PK HEM. Aku start panas bila ada sorang budak laki ni (bg aku dia baik), dia gi kutuk apa tah kat Ustaz Rujhan. Respect aku terus jatuh bila dia cakap benda2 tuh. Sebenarnya dah lama dah aku bengang ngan budak putra sebab perangai diorang ngan cikgu, lagi2 sejak kes diorang ada pukul ustaz pakai belt lepas SPM. Dengan perasaan bengangnya, aku post la status baru..

13 KOMENTAR:

salam,
ana sendiri secara personal ada cita2 nk jadi cikgu/pensyarah english.sedih kan tgk org yang kita sayang ,org yag ajar kita 5 tahun dikeji smpai mcm tu sekali.smpai bila la diorg nk jd mcmtu..wallahualam..
ana selalu mendoakan diorg 1 hari nanti ramai2 jadi cikgu/pengajar..tahu pasaipa????
biar diorg rasa nnti mcmna diorg wat kat cikgu2,mcmtula diorg akan kena balik..Allah Maha Adil kan?

sygnya kt aslah.

siapakah yg menyayangi saya itu? adakah budak iceberg? hehe~

This comment has been removed by the author.

weyh.
nanti ko amek course pe?

anonymous: ko spe nih? aku xkonpem agi ah nk amik course ape.. mcm brminat dgn sains kuantitatif..

pastu, borang upu tu.
ko amek sns fizkl la eh?

ke ko amek UiTM je?

aku xisi lg ar borang upu tuh.. aku ase mcm nk isi lps dpt result.. nk fikir btul2 nk pilih course ape..
aku rse mybe nk amik uitm kot,

sains kuantitatif sme ke ngn sains fizikal?

x sama.
tapi klau cam tak sure lagi amek je sns fzkl.

aslah.
ni fatin. haha

sebenarnya dorang semua sudah menyesal.memang dorang ada masalah hormon dan anger management,jadi sekarang kita kena support dan doakan dorang utk berubah ke arah kebaikan.di samping mereka pon sedang berupaya mengubah diri masing2 ke arah kebaikan.maybe ayat aku tak ckup meyakinkan,tp aku arap smpai maksudnye.haha.ayat keling.hanya doa gak yang boleh bantu kita utk dapat keberkatan cikgu2 smap skang.kte jgn putus2 doa.Allah itu maha hebat dalam merancang ssuatu,wallahualam..btw,aku rindu ko,aslah!

harap2nya dapat hidayah. insyaAllah

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini