[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..


Semakin hari minat aku terhadap dunia blogging semakin mendalam. The Power of Words >> setitik dakwat mampu membuat sejuta manusia berfikir.. Seronok baca cerita orang especially yg merepek tapi bernas, tengok orang bengang & lepas geram dalam blog, baca tazkirah daripada budak2 baik, kongsi minat yang lain2.. Macam2 ah. Kalau boleh, nak jadi macam B.A.U dalam Criminal Minds. Baca karangan budak2 pun dah boleh predict perangai orang tu. Huh~

So aku dengan penuh syok sendirinya create satu page khas untuk blog aku kat facebook. Sape2 yang rasa dia masih belum muak ngan aku, dipersilakan dengan segala hormatnya untuk jenguk page ni. :) Jangan ade adegan pijak-memijak antara kita sudah~

Buat sape2 yang teringin nak tarik perhatian aku ke blog dia, senang je.. Korang post la pape pasal magic kat dunia nih, terutamanya pasal keajaiban ilmu.. The Power of Maths, Physics, Biology, Chemistry, History, Islamic Studies etc. Tapi lepas post tu jangan la dok senyap2 plak, mai la promote kat aku.. Lagi satu, maaf sangat2 sebab kalau kome dah terbiasa post guna bahasa2 pasar yang ejaannye dalam simplest/shortest form, aku boleh jadi pening sikit nak baca.. tak perlu le tulih macam nak buat essay SPM.. kalau yang medium punya ok lagi, tapi kalau dah melampau sangat, serious aku takleh baca.. lagi2 yang tulihnya macam ni ; "skunk aq ta ske dye kol 6be clcm aq". Serious aku akan scroll sampai bawah, cari kalau ada gambar best dulu & then pangkah kat atas. Ampun ya buk~
Ok la, sat lagi ada kelas Tutorial PreCal.. [seriously aku dah muak gila sebab dah 3 hari terpaksa siapkan 50+ Maths questions/day yang dah tertangguh sekian lamanya.. tapi nasib baik ar best, kugagahkan jua mata lebamku..] Adios~

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini