[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Convofair and Clasico. Big events in last weekend.

Sebelum Convofair sempat main futsal sat. Enactus UTP Futsal Tournament, CBB champion beb laki pompuan! :D

The Champions. Awesome team.
Convofair tak semeriah yg tahun lepas, tapi still ok la.. Riuh-rendah abis jalan2 ngan budak SIFE (don't know why I prefer this name rather than 'Enactus'). Dua hari jadi liar, pukul 3-4 pagi baru tidur. Nasib baik sempat siapkan projek Separation Process. Bought a new Real Madrid jersey with Varane's name on it :)


Rakan2 peliaran yg joyah

Turut sama meliarkan diri. Turut joyah.

Sad thing is, no one knows who Varane is. How come you guys never heard of one of the young talented defenders in Spain? He scored in the last El Clasico man! He's great & unstoppable when u combine him with Ramos.

After habis pusing2 Convofair, pi lepak kat Hafiz Tomyam sat. Watched Real Madrid-Barcelona match with Nur Kasih kids (Azim & Qayyum). Carlo's formation surprises everyone, quite disappointed. Tak nak dah komen pasal match hari tu, penat. Everybody knows what happen actually. So no need to debate about it anymore. The match ended with 1-2, which is not a good result. Left 6 points behind Barca. But glad Jese scored a goal on his Clasico debut! 

---------------------------------------------------------------

-Selamat bergraduasi senior2ku
-sape2 tolong la bagitau aku camne nak resize gambar kat Blogger ni! Besar gedabak gambo :(

*Big Boss approved the new Twitter account. Yeyeahhh I'm coming MRMSC!



0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini