[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Sedang menaip live dari Kafe V3, sambil2 siapkan report Unit Operation Lab I. 

Mr. Z agak kejam, esok ada lab test. Esok jugak la kena hantar long report. Tapi takpe, kita ada labmate yg hebat especially GKS. 

Part aku sikit lagi nak siap, kena tunggu deme siap dulu baru boleh completekan part aku. Sian kat diorang bertungkus-lumus berusaha nak cantikkan data.

Next year sambung Unit Operation Lab II pulak. Ayuh bertatih-tatih menuju kecemerlangan

Labmate Unit Operation Lab I

Labmate Analytical Chemistry
Dgn total 14 eksperimen kesemuanya, saya dan rakan2 seperjuangan survived sesi lab utk sem ini. Doakan saya lulus lab test esok

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini