[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Hari ni kita borak unsur2 'hiburan' sikit.

Jeng jeng jeng den terjumpa post ni;

Utk bacaan penuh & video sila klik di sini

Prof Dr. Muhaya ni pernah datang UTP bagi talk. Serious best, tyme dia cakap kat atas stage tu memang gua tenang je mendengar, takde rasa nak membantah sikit pun. Siap beli buku terus mintak otograp lagi tu. Kalau boleh nak dia datang lagi, jumpa face-to-face lain ngan tengok kat tv. Mak aku pun respek gila kat dia ni.

First skali yok tengok respon @malaysian_gags ngan @sukanstar pasal isu ni:

SukanStar hiburan dikala kuduka

Komen2 paling 'win' kat status fb SukanStar mengikut ranking;

Isi2 yg Prof M cakap tu betui dah, tapi tak kena tempat la.. Salah betau orang, salah ulas isu.. Pi tegur menteri2 hat zalim memerintah taknak berpikior tu takmo plak

Tapi akhirnya, aku decide utk pandang sebelah mata je kata2 Prof ni.. apply kat benda lain. Maybe dia tersilap utk kali ni je. Banyak lagi ilmu yg dia ada, yg aku boleh pakai. So anggap la benda ni sbg hiburan minum petang je ok?
Sian Prof. Bersabarlah wahai Prof!

*Yang tak bestnya pasal ni, cai dah ada modal baru nak support semua benda naik.. (walaupun bodoh hakikatnya).



0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini