[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Buat masa sekarang je la aku malas mungkin. Sebab dah nak cuti!

Common feeling, nak exam abih cepat, tapi tak sanggup nak menghadapi mereka2 itu. I hate it when I forced myself too much on studying. Badan aku taknak terima dah, tapi kena sumbat2 lak. So dearest books, goodbye for now.

-I want to watch football match happily (exam for 1 week only, missed lot of matches already)
-I want to update my page everyday
-I want Real Madrid :(

I hate myself right now.

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini