[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Tadi gua baca experience orang lain. Depa kata setelah dua tahun berlalu baru la depa stabil.. Fuhh.

Ya Allah berikanlah kekuatan kepada hamba2Mu ini

Emosi tak tentu arah, fikiran serabut.. Letih duk pikir nak ngadjust colour nih.. macam2 lagi.. waduss.. Wahai printer mengapakah dikau suka print color yg lain daripada yg disuruh?



Awak yg tengah intern tu (especially yg kat Johor), praktikal elok2.. Nasib baik kat Segamat, dekat la jugak.. Better la drpd JB or BP..


0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini