[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Masuk tahun ke-4 duk kat bumi Tronoh ni.
Dah lebih 3 tahun dah belajar dalam bidang ni, tapi ilmu macam budak baru foundation.

Sem ni banyak benda baru nak kena ngadap. Pocis ramai takdak, kena jaga PL, jaga baju. The hardest thing is, I decided to let u go.


--------------------------------------------------------

-"Ketika aku sudah mula diam, itu bermakna aku sudah terluka dengan keadaan."
-Mungkin saja kau bukan yang dulu lagi. Mungkin saja rasa itu telah pergi.
-You lost a good friend. I lost half of my life.


Sia sia sudah
Kita jalin cinta
Bila hati selalu berbeda
Sampai kapan lagi
Ku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada
Seandainya kita masih bersatu
Tak mungkinkan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhir sampai
Di sini
Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Biar aku sendiri tanpa diri mu
Tiada lagi kata cintaku
Takkan lagi ku bersama mu
Biar ku simpan semua
Kenangan ku bersamamu


It's a goodbye.

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini