[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Situasi di Kafe V5...

acj: "Kicap takde ke acik? Bahan penting tu."
Makcik: "Takde dik.. Kedai kicap tutup. Hehe."
acj: "Tutup apanya acik.. Dari minggu lepas saya dok tunggu kicap ada. Takde pun sampai skarang.."
Kawan lain (nyampuk): "Betul tu acik.. Kicap bagus bagi penambah rasa."
Makcik: "Sorang je dah separuh botol bubuh kicap tu.. Cepat habis dik. Satu hari guna satu botol kicap."

Maka acj pun berlalu pergi dengan penuh kehampaan. Kawannya Kulim pun bengang tak menentu juga.


______________________________________________

Kicap berapa ringgit je kot satu botol. Dah la makanan caj mahal. Nak berkira sangat, terus gua block. Al-Quds gak power


NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF KICAP - Dulu kini & selamanya sedap

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini