[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Hye. Tahun ni saya @aslahcj telah menyertai rakan taulan saya yg lain2, mewakili course Chemical Engineering untuk Futsal UTPSC2014. Sebelum ni punya aku masuk team Basketball, tu pun jadi backup player je last2 minute. Dapat la jugak bronze.

Tapi untuk tahun ni, futsal tak menjadi. Tak lepas group stage. Group of death woii. Ramai player injured, player star pulak tu. Nasib baik ada 'Iker Casillas' dalam team kitorang. Crucial saves made, defend pun power gak clear bola, ada gaya Ramos/Varane gitu.


Atas dari kiri; Kapten Zu, Hani, Marvi, Al Ramos, Izzatul power leh jadi keeper/defender
Tengah dari kiri; Ellfy Maldini natural defender, Nadiah, Iker Claudia, Farah, Mesut Ozilah
Bawah dari kiri; Coach Farid, Nadiah Team Manager/Physio hebak

Bajet jadi Zizou jap. keh3

Minggu ni letih berpenat lelah dengan event Strategic Planning Enactus UTP, tambah lagi dengan training futsal. Never mind, I enjoyed every single moment of it. Tapi sumpah penat wa habaq luuuuuu

Nak tido kumpul energy jap, kul 3 karang nak tengok Germany main. Go DFB!


*Trying to keep myself busy as much as I can. I need distractions. Now u avoid me already heh. Good

0 KOMENTAR:

Post a Comment

Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini