[ iSKeTaMBoLa ]™

Susah macam mana pun hidup, kena teruskan jugak..

Tahun lepas satu je post. Seriously? Heh


2 days before El Valentino; Happy 29th Anniversary dearest Mak and Ayah.
Esok Mak Ayah pergi Dubai balik. I ate a lot for the past 3 days. Semalam makan >6 pinggan nasi. Hari ni pun. Nampak kakak makan, rasa nak makan jugak. Bila adik makan, bau makanan menusuk jiwa, rasa nak makan lagi. Almost a month tak merasa masakan Mak. Finally puas perut dapat makan Mak masak. Sedapppp gila nak mampus. The best food in the world. Dear God, please don't take her away before you took me so that I don't have to spend more than 1 week without eating her food. Can't imagine those living without parents. Menggelupur aku dok teringat masakan Mak. Cepatla projek Ayah habis, please?

Ayah, you are so lucky to have Mak in this world. She's definitely the best wife & mom ever. I love you so much. Adios.

Take care in Dubai.
Image too big. Bila nak pandai ejas gambo elok2 kat Blogger ni.. Haih.


Allah berfirman: "Wahai anak-anak Adam, selagi mana engkau memohon dan mengharapkan dariKu, Aku ampunkan engkau walau apapun dosamu, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika dosamu sampai ke puncak langit, lalu Engkau pohon keampunan dariKu, Aku ampunkan engkau, Aku tidak peduli. Wahai anak-anak Adam, jika engkau datang kepadaKu dengan dosa yang hampir memenuhi bumi, namun engkau menemuiKu tanpa mensyirikkan Aku dengan sesuatu, nescaya Aku datang kepadamu dengan penuh keampunan.” -Hadis Riwayat at-Tirmizi-
[Sesungguhnya sifat rahmat Allah melebihi kemarahanNya]

Tukang Taip

Pengikut2 Setia

Jom main Farmville di sini